سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 

منقول از وبلاگ آقاسید بااجازه:
















سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در گردهمایی بزرگ جانبازان و رزمندگان استان کرمان و گرامیداشت سوم خرداد با اشاره به رشادت‌های دلاوران اسلام در عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر گفت: چند عامل اصلی باعث تحقق پیروزی ملت ایران در این عملیات بوده است.

وی افزود: دشمنان اسلام با فشار دیروز نتوانستند کاری را از پیش ببرند و امروز هم هیچ‌کاری را نمی‌توانند در صحنه‌های اقتصادی و سیاسی جلو ببرند چون آن عوامل همچنان در دل مردم زنده است.

فرمانده سپاه قدس اولین عامل این پیروزی‌ها را مذهب برشمرد و اظهار داشت: مهترین عامل اثرگذاری صحنه‌های جهادی و ملی ما بوده است.

وی ادامه داد: همه به این موضوع اذعان دارند حتی دشمنان اسلام و ملت ایران که در هیچ نبردی پیروز نخواهند بود مگر اینکه عامل مذهب از بین برود که این محال است.

وی عامل دوم پیروزی ملت ایران را رهبری دانست و به خصوصیات و تاثیرات مهم رهبری اشاره کرد و گفت: از خصوصیات بارز رهبری تقواست که از همه? عوامل جلو‌تر است و همه? خصوصیات را دربر می‌گیرد.

وی عامل سوم را عامل تطبیق بین تحقق هدف و عوامل تحقق هدف برشمرد و گفت:
این امر بسیار دشواراست زیرا نیاز به جهد، تلاش و فداکاری دارد.

فرمانده سپاه قدس به داعش و حامیان آن هم هشدار داد که شما هیچ هراسی نمی‌توانید در جهان به وجود بیاورید واظهار داشت: داعشی‌ها بریدن سر انسان را همانند بریدن سر گوسفند می‌پندارند که این خطربزرگی است چون آن‌ها بویی از انسانیت نبرده‌اند.

وی ادامه داد: داعش و گروه‌های تکفیری احیاگرانی دارند که در کشور‌های مدعی قدرت تجلی پیدا می‌کند.

سردار قاسم سلیمانی گفت: این دشمنان و احیاگرانان داعش، خبیثان دوران پیامبر هستند که برای کشتن و از بین بردن پیامبرنقشه کشیدند.

فرمانده سپاه قدس افزود: کدام کشور در این زمان برای مقابله با داعش هزینه‌های میلیاردی می‌دهد با آن همه جنگ افزارهای پیشرفته و از آن طرف با این حیله استقلال خود را در کشور عراق جشن می‌گیرد.

وی ادامه داد: داعش درآمدهای اقتصادیش را چگونه بدست می‌آورد به یقین از راه درآمدهای حاصله از فروش نفت عراق که این موضوع به این سادگی تحقق نمی‌یابد چون فروش نفت با یک گالون امکان پذیر نیست.

سردار سلیمانی اظهار داشت: ما از عراق و هیچ کشور دیگری هیچ چیز نمی‌خواهیم و به هیچ عنوان به خاکی تجاوز نکردیم و تنها به فکر منافع ملی خود هستیم.

وی یادآور شد: اساس انقلاب حفظ و توجه به اصول آن است قبول کردن و مطیع بودن در برابر رهبری که باید به این مقوله توجه کرد.

[ دوشنبه 94/3/4 ] [ 10:0 صبح ] [ admin ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 138420