سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 

 

یهار عارفان

 


 

http://s2.picofile.com/file/7587480214/X9aT.jpg
چشم بد دور،عمرتان بسیار
کس نبیند ملالتان آقا!
ما نمردیم خون دل بخوری
تخت باشد خیالتان آقا!

ناگهان در نماز جمعه شهر
عطر محراب جمکران گل کرد
بغض تو تا شکست بر لب ها
ذکر یا صاحب الزمان(عج) گل کرد

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/3/30 ] [ 10:15 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

رزمنده مجازی

 

 از خستگى بر روى تراس مى ایستم ، چه زیبا ست ده....

صداى مرغ و خروس هاى آبادى نشان از آن دارد که هنوز در این ده زندگى در جریان است...

چقدر لذت بخش است ، این حال و هوا.... آرامش و سادگى و بى آلایشى مردم ده... این را به تو مى فهماند 

که هنوز مردمى غرق سادگى هستن....


[ جمعه 93/3/30 ] [ 10:13 عصر ] [ admin ] [ نظر ]
[ جمعه 93/3/30 ] [ 10:12 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

96585622614

 

حضور جوانان جمهوری اسلامی ایران بر قله های پیشرفت در تمام عرصه ها ،موجب دلهره و لرزش بر اندام تمام مستکبران جهان شده است که برای رسیدن به اهداف شیطانی خود از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند و اخیر با زشت جلوه دادن چهره مسلمانان خواهان تضعیف قدرت و همبستگی امت اسلامی هستند.

هم اکنون نیز در پی شکست های پی در پی در کشورهای سوریه ، فلسطین ، افغانستان ، لبنان و عراق دست نامحرم خود را به سوی حرمین متبرکه اهل بیت دراز کرده اند و با تخریب و بی احترامی به ساحت مقدس آنان معنی واضع دموکراسی و حقوق بشر را به تمام کشورهای جهان نشان دادند.

آنها خودشان هم میدانند که تمام نقشه هایشان در کشورهای اسلامی برملا شده و وتوطئهای آنها دیگر کارساز نخواهد بود بنابراین ما وبلاگ نویسان و سربازان جنگ نرم ، در فضای مجازی به صورت فعال ظاهر میشویم و حمایت خود را از حرمین اهل بیت اعلام میداریم.


[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 6:48 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

 

رزمنده مجازی

 

وزی از روزها هارون الرشید از بهلول دیوانه پرسید :

ای بهلول بگو ببینم نزد تو ” دوست ترین مردم ” چه کسی است ؟

بهلول پاسخ داد : همان کسی که شکم مرا سیر کند دوست ترین مردم نزد من است !

هارون الرشید گفت : اگر من شکم تو را سیر کنم مرا دوست داری ؟

بهلول با خنده پاسخ داد : دوستی به نسیه و اما و اگر نمی شود !


[ شنبه 93/3/24 ] [ 10:26 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

وبلاگ نیوز

 

گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) که با حمایت سازمان اطلاعات و امنیت رژیم وهابی آل سعود تشکیل شده است.

 

http://pana.ir/Image/PicArchive/2014/6/1_635383334182338637_s.jpg

 

شبکه تلویزیونی العراقیه گزارش داد ؛ در حمله بالگردهای ارتش عراق به مناطقی در جنوب استان نینوا که تحت کنترل گروه های مسلح قرار دارد گروهی از تروریست ها کشته یا زخمی شدند.

در حمله جنگنده های ارتش عراق به داعش در منطقه القصور الریاسه ( کاخ های ریاست جمهوری ) در تکریت هفتاد نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و چهل نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی العالم : دستگاه مبارزه با تروریسم عراق یک مرکز تجمع عناصر وابسته به داعش را در منطقه « مطیبیجه » در استان دیاله منهدم کرد و شماری از آنان از جمله فرزند عزت الدوری معاون صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق را کشت.


[ شنبه 93/3/24 ] [ 10:23 صبح ] [ admin ] [ نظر ]
[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 10:55 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

وبلاگ نیوز

 

کمتر از 20 روز به برگزاری کنکور سراسری سال 93 باقیمانده است و داوطلبانی که در التهاب روزهای پایانی مانده به کنکور به سر می‌برند به فکر راهی برای افزایش تمرکز هستند.

با نزدیک شدن به کنکور دغدغه و نگرانی داوطلبان نسبت به موضوع تمرکز بیشتر می‌شود و بسیاری از آنها از این مسئله شکایت دارند که نمی‌توانند تمرکز و توجه لازم را به متون درسی خود داشته باشند.

 

چگونه طی 20 روز مانده به کنکور تمرکز کنیم؟

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 10:54 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

مسافرین بهشت

 

حضرت علی(ع) در وصیت خود می فرماید: «قلب نوجوان مانند زمینی خالی است هر چه در این زمین خالی بگذارید او قبول می کند» (بحارالأنوار ج 1 ص 223 باب 7)
در دوران غیبت، یکی از مهمترین وظایف منتظران آن حضرت تربیت فرزندان است؛ تربیتی که بر پایه تعالیم اسلامی و نشاندن محبت ائمه معصومین در قلب خداجویی آنهاست.

 

 

حضرت ولی عصر اروحنافداه در برخی از تشریفات خود فرموداند:((من خیلی تنها هستم! من خیلی غریبم! چرا برای فرجم دعا نمی کنید ؟ دعا کنید ، و بدانید که تبلیغات کم است و الا غیبت من اینقدرطولانی نمی شد ، گناه شیعیان ، برای من خیلی سخت است ، جوان ها باید خود را اصلاح کنند. باید در اجتماعات خود از من یاد کنید، من برای شما دعا می کنم، شما هم برای فرجم دعا کنید. برای ظهورم باید زمینه سازی کنید یعنی انچه را که اهل بیت علیهم السلام فرموداند انجام دهید، بچه هایتان را خوب تربیت کنید و اگر می خواهید ما از شما راضی باشیم به انچه که جد بزرگوارم امام صادق علیه السلام فرموده:((کوانو لنا زینا و لا تکونا علینا شینا )) عمل نمایید ، یعنی برای ما زینت باشید و باعث خجلت و سر شکستگی ما نباشید ،و بدانید که (( الوقت قددنا))قطعا زمان ظهور من نزدیک است».

در نامه امیرالمؤمنین‏ علیه السلام به عثمان بن حنیف فرماندار بصره از سوی آن حضرت چنین آمده: توجه کنید که هر مأمومی را امامی [و هر رهروی را راهبری است] که به او إقتدا می ‏کند و از نور عملش برخوردار می ‏گردد…(نهج البلاغه، بخش نامه‏ ها)


[ یکشنبه 93/3/18 ] [ 10:48 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

 

آقاسیدبااجازه

 

 

 

 

 

آیا قرائت فاتحه (یا هر گونه خیرات)برای اموات به آنها می‌رسد؟ آیا این خیرات برای اموات نوعی شفاعت ما برای آنهاست؟ آیا شفاعت هرکسی قبول می گردد؟  

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/3/2 ] [ 8:48 عصر ] [ admin ] [ نظر ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 138349