سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 
[ شنبه 93/9/29 ] [ 10:23 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

درآستانه 9 دیماه روز بصیرت، پایگاه اطلاع رسانی دانش آموزی استان کرمانشاه اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان « 9 دی، تجلی حضور » نموده است .

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند اینجا کلیک کنند


به بهترین جملات به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.


9 day


[ شنبه 93/9/29 ] [ 10:20 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

بیاد شهدا نوشت:

 

ناگهان هوا بارانی شد؛ آن‌قدر شدت باران زیاد شد که مجبور شدم از گودال بیرون بیایم؛ به نزدیک اسکان عشایر رفتم؛ کمی صبر کردم؛ باران که قطع شد، دوباره به گودال برگشتم؛ تا آماده کار شدم صدای رعد و برق آمد؛ باران دوباره با شدت شروع شد؛ مثل اینکه این باران نمی‌خواست قطع شود؛ دوباره به زیر سقف برگشتم؛ همه خاک‌هایی که با زحمت از گودال خارج کرده بودم، به گودال برگشت؛ گفتم: این که از آسمان می‌بارد سنگ که نیست! می‌روم و زیر باران کار می‌کنم اما بی‌فایده بود.

هر چه که از گودال خارج می‌کردم، دوباره برمی‌گشت؛ یکی از عشایر حرفی زد که به دل خودم هم افتاده بود؛ «او نمی‌خواهد برگردد! او می‌خواهد گمنام بماند». سوار ماشین شدم و برگشتم. در مسیر برگشتم و دوباره به گودال نگاه کردم. رنگین کمان زیبایی درست از داخل آن گودال ایجاد شده بود.

 


هوا صاف بود؛ مشغول جستجو بودم؛ داخل گودال یک پوتین دیدم؛ متوجه شدم یک پا داخل پوتین قرار دارد! با بیل وارد گودال شدم؛ قسمت پایین پای شهید از خاک خارج شد؛ خاک‌ها حالت رملی و نرم داشت؛ شروع کردم به خارج کردن خاک‌ها؛ هر چه خاک‌ها را بیرون می‌ریختم بی فایده بود؛ خاکها به داخل گودال برمی‌گشت!


[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 10:42 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

یهار عارفان نوشت:

 

هدف دشمنان امروزی...

 


[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 10:41 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

وبلاگ نیوز نوشت:

 

جهانگیری با اعلام اینکه "پیش از برگزاری همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد طی نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری از ایشان درخواست کردیم تا پیامی را به این همایش ارسال کنند" افزود: مقام معظم رهبری در حاشیه نامه ارسالی خطاب به بنده نکاتی را مطرح کرده‌اند که خدمت حضار بیان خواهم کرد.
 
معاون اول رئیس جمهور در همین ارتباط اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدا تأکید کرده‌اند که نقش و اهتمام دستگاه‌های مختلف برای مبارزه با فساد تحسین آمیز است، لیکن این سمینارها و امثال آنها چه معجزه‌ای می‌کند؟ مگر برای مسئولان سه قوه وضعیت فعلی مشخص نیست؟ باید با توجه به شرایط جامعه و همفکری مسئولان اقدامات لازم برای مبارزه با فساد صورت گیرد. چرا اقدام قاطع انجام نمی‌شود که نتیجه را مردم به‌صورت ملموس مشاهده کنند؟ توقع من این است چه با این سمینار و چه بدون آن، تصمیم‌ها را بدون هرگونه ملاحظه‌ای برای مبارزه با فساد انجام دهید.

[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 10:40 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

وبلاگ نیوز نوشت:

 

تنها راه کنترل شبکه‌های اجتماعی موبایل

در گذشته حریم خصوصی افراد برای تمام مردم دارای احترام و ارزش خاصی بود و هیچ‌کس به خود این اجازه را نمی‌داد که وارد حریم خصوصی دیگران شود و اصطلاح «چهاردیواری اختیاری» یکی از اصطلاحاتی بود که برای نشان دادن حریم خصوصی افراد به کار می‌رفت، اما امروزه دیگر چهاردیواری افراد خصوصی نیست و با ورود شبکه‌های اجتماعی مرز بین حریم عمومی و خصوصی هر روز کمرنگ‌تر می‌شود.

حال این سوال مطرح است که دلیل استفاده بی‌رویه از این نرم افزارها چیست و جوانان به دنبال کدام گمشده خود به سراغ فضاهای مجازی می‌روند؟


[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 10:39 عصر ] [ admin ] [ نظر ]
[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 10:38 عصر ] [ admin ] [ نظر ]
به مناسبت هفته ی بسیج پایگاه وبلاگ نویسان  استان کرمانشاه  "قلم تو "موجی  را تحت عنوان " من یک بسیجی ام   " با موضوع هفته بسیج و گرامی داشت شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می کند.
 
 
[ یکشنبه 93/9/2 ] [ 10:17 عصر ] [ admin ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 138613