سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 

پیشگامان هرسین :

 

کارشناسان فناوری اطلاعات و اینترنت اعلام کردند که نرم‌افزار “وایبر” یک نسخه از نامه‌ها و تصاویر کاربران خود را به اسرائیل می فرستد. 

Viber-logo

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/1/12 ] [ 5:31 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

رزمنده مجازی :

 

شهید ابوالقاسم صفدری در بخشی از نامه‌ای که در آستانه سال نو برای خانواده‌اش فرستاده، چنین می‌نویسد: برای عید نوروز تنها تبریکی که می‌توانم برای شما بفرستم خبر پیروزی عملیات است. دوستان گرامی! من از شما کمال رضایت را داشته و دارم و از شما می‌خواهم که سلاح افتاده مرا بر گیرید و راه شهیدان را ادامه بدهید و ما باید آن قدر در دریای خون شنا کنیم تا به ساحل پیروزی که همان آزادسازی مظلومان عالم از دست ظالمان است برسیم...

تعریف شهدا از نوروز

 

شهید احمد غفاری نیز می‌نویسد: مادر و پدر عزیزم سلام عرض می‌کنم. امیدوارم که حالتان خوب باشد من عید نوروز را به شما پدر و مادر و خواهران و برادرانم تبریک می‌گویم مادر جان شاید دیگر همدیگر را نبینیم. اگر خدا بخواهد من به آرزوی خود برسم بهترین پاداش این دنیای خود را گرفته‌ام... خداحافظ احمد غفاری

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/1/11 ] [ 10:15 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

وبلاگ نیوز :

 

مارک زاکلبرگ (Mark Zuckerberg ) مالک و بنیانگذار یهودی شبکه اجتماعی فیس بوک (Facebook) در پستی در وبلاگ خود نوشته: در پی تلاش برای اتصال همه دنیا به اینترنت روی ایده اینترنت به مردم از طریق آسمان کار می کنیم.


وی سپس ادامه می دهد: در حال حاضر ما در آزمایشگاه اتصالات فیسبوک (Facebook’s Connectivity Lab) روی ساخت پهباد، ماهواره و لیزر برای ارائه اینترنت به مردم کار می کنیم.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/1/11 ] [ 10:14 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

وبلاگ نیوز :

 

مجموعه‌اى که متصدى امر کتاب است، نمیتواند با اتکاء به این فکر که ما آزاد میگذاریم، خودشان انتخاب کنند، هر کتاب مضرى را وارد بازار کتابخوانى کند . همچنان که داروهاى مسموم ، خطرناک و مخدر را متصدیان امور این داروها را آسان و بى‌قید در اختیار همه نمی گذارند.

 


نویسنده هنرمندی است که هنر خود را وسیله تبلیغ یک نوع ایدئولوژی قرار می دهد و اعتقادات، افکار و نوع نگاه خود به زندگی را به خواننده القاء می کند.


ناباکوف در این باره می گوید: «نویسنده را از سه نظرگاه می‌توان بررسی کرد؛ می‌توان او را یک داستان گو، یک آموزگار، و یک افسونگر دانست. یک نویسنده بزرگ ترکیبی از این سه است. اما افسونگر درون اوست که مسلط می‌شود و او را به نویسنده‌ای مهم بدل می‌کند.»

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/1/9 ] [ 8:49 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

رزمنده مجازی :

 

 

چـــــــــــــــادر من ، لباس متهمان در دادگاه یا در زندان نیست ...

چادر من ، برای نشان دادن فقر در سریال ها و فیلم ها نیست ...

چــــــــــــــادر من ، فقط برای رفـــتـــن بــه اماکن زیارتی نیست ...


چــــــــــــــادر من ، تــــــــــاج بـــــــنــــــدگی مـــــن است


[ شنبه 93/1/9 ] [ 8:46 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

رزمنده مجازی :

 کسانی که امر به معروف و نهی از منکر را به خاطر خطرات و زحماتش ترک می کنند، کسانی هستند که اگر در نماز و روزه هم خطر و مانعی ببینید زحمت و ریاضتی ببینند، آنرا هم ترک می کنند. عبادتی را می خواهند که بی دردسر باشد.


حجاب اسلامی الگوی کشوری است
[ پنج شنبه 93/1/7 ] [ 8:45 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

مسافرین بهشت :

 

سبک زندگی حضرت زهرا(س) را بیاموزیم/ چگونه روزی خود را افزایش دهیم؟

 

«زنان مسلمان در زندگى شخصى، اجتماعى و خانوادگى خود باید زندگى فاطمه زهرا ـ علیها السلام ـ را از جهت خردمندى، فرزانگى و عقل و معرفت الگو و سرمشق خود قرار دهند و از بُعد عبادت، مجاهدت، حضور در صحنه تصمیم گیری هاى عظیم اجتماعى، خانه دارى، همسردارى و تربیت فرزندان صالح از زهراى اطهر ـ علیها السلام ـ پیروى کنند؛ زیرا زندگى آن بانوى بزرگ اسلام نشان مى دهد که زن مسلمان براى ورود در صحنه سیاست و میدان کار و تلاش و نیز ایفاى نقش فعال در جامعه همراه با تحصیل، عبادت، همسردارى و تربیت فرزندان مى تواند پیرو فاطمه زهرا ـ علیها السلام ـ باشد و دخت گرامى پیامبر عظیم الشأن الهى را الگوى خود قرار دهد». (بیانات مقام معظم رهبری در 17/9/72)


[ پنج شنبه 93/1/7 ] [ 8:45 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

وبلاگ نیوز :

اگر چه در حال حاضر صفحه نمایش‌های نازک LED وجود دارد و در ماه فوریه 2014 ال‌ای‌دی خیلی نازک ساخته شده ارائه شد اما اکنون مشاهده می‌کنیم که نازک‌تر از آن نیز توسط محققان دانشگاه واشنگتن ساخته شد؛ در واقع آنها موفق به ساخت باریک‌ترین LED  شدند که ضخامت آن فقط 3 اتم است و انعطاف‌پذیر و بادوام هستند.

 

رکورد نازک‌ترین LED جهان شکسته شد+تصویر

 

لامپ‌های فلور سنت آن میکروسکوپی هستند و 10 تا 20 برابر نازک‌تر از ال‌ای‌دی های فعلی و جدید است.

این تکنولوژی در فناوری می‌تواند برای جایگزین کردن الکترون‌ها در تراشه‌های کامپیوتری جهت افزایش عملکرد نیز مفید باشد.


[ پنج شنبه 93/1/7 ] [ 8:38 صبح ] [ admin ] [ نظر ]

آقاسیدبااجازه  :

 

 بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

 

 خب شما میگویید مسئولین کشور حسّاس باشند، چقدر حسّاس باشند؟ آیا این با آزادی ــ که از شعارهای انقلاب است و جزو پایه‌های جمهوری اسلامی است ــ منافاتی ندارد؟

جواب این است که نخیر، با آزادی هیچ منافاتی ندارد؛ آزادی غیر از ولنگاری است؛ آزادی غیر از رهاسازی همه‌ی ضابطه‌ها است. آزادی ــ که نعمت بزرگ الهی است ــ خودش دارای ضابطه است؛ بدون ضابطه، آزادی معنی ندارد. اگر چنانچه کسانی هستند در کشور که برای تیشه به ریشه‌ی ایمان جوانان زدن دارند تلاش میکنند، نمیشود این را تماشا کرد به‌عنوان اینکه این آزادی است. 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/1/2 ] [ 6:40 عصر ] [ admin ] [ نظر ]

به نام خدایی که در این نزدیکی ست :

 

این عید به نور فاطمیه زیباست 

روزی تمام سال من با زهراست

با بردن نام فاطمه فهمیدم


سالی که نکوست از بهارش پیداست

در پناه مهدی فاطمه سالی پر برکت داشته باشید.

اللهم عجل لولیک الفرج


[ شنبه 93/1/2 ] [ 6:39 عصر ] [ admin ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 138473