سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 

آیا گرامی داشت هفته قوه قضاییه با شکستن حرمت دستگاه قضا توسط دولت ادامه پیدا میکند؟

 

رزمنده مجازی نوشت:

 

این روزها که رییس جمهور محترم کشورمان از مسولیت سنگین و حساسی که این قوه بر دوش میکشد سخن میگوید و کمک به این قوه را وظیفه ی دولت میداند گویا زیر پوسته ی این ماجرا ، حاشیه های نه چندان خوش آیندی نیز وجود دارد.


سوالی که پیش می آید این است که واقعا رییس جمهور کشور از حرمت شکنی دستورات قضایی توسط کابینه ی دولتش بی اطلاع است و یا مصلحت این است که اظهار بی اطلاعی کند؟

ماجرا به دو محیط نرم افزاری صهیونیستی واتس آپ و اینستاگرام باز میگردد...

همین چند روز پیش معاون قضایی دادستان کل کشور برای چندمین بار خبر از نقض دو دستور قضایی توسط دولت داد؛

دستوراتی که بر پایه? قانون و برای جلوگیری از نقضِ بیشترِ حریمِ خصوصی و حقوقِ شهروندیِ شهروندانِ ایران اسلامی در محیط نرم‌افزارهایِ صهیونیستیِ «واتس‌اَپ» و «اینستاگرام» به‌دستِ مقام قضایی انشاء شده و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نام رئیس‌جمهور از انجام آن‌ها سر باز می‌زند.(آیا این کار درستی است؟ نه من از شما میپرسم؟ این حرمت شکنی نیست؟)

حال که هم سخنگوی قو?‌قضاییه از نافرمانی وزیر ارتباطات سخن گفتهو هم دادستانی کل کشور عدم اجرای دستورات را تائید کرده است، باید منتظر ماند و دید رئیس دستگاه قضا که صراحتاً می‌گوید:

«قاضی در مقام صدور، اجرا و پیگیری حکم باید مستقل باشد»

و «استقلال هزینه‌بردار است اما من از استقلال قاضی حمایت می‌کنم تا حکم عادل بدهد و از استقلال قضا در همه انحاء و مواطن در دیوان عالی، دیوان عدالت اداری و محاکم دادگستری نیز حمایت می‌کنم… تا مجموعه به جلو برود»

با متخلفین از قوانین جمهوری اسلامی ایران چه برخوردی خواهد کرد و چگونه از ارج و آبروی دستگاه قضا که میراث گران‌بهای شهید بهشتی و ده‌ها شهید راه عدالت است، دفاع می‌کند؟




[ دوشنبه 93/4/16 ] [ 11:17 عصر ] [ admin ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 138878